Арбітраж Clickunder та Popunder трафіку в гемблінгу
В арбітражі досить часто зустрічаються поняття popup/clickunder, про які новачкам практично нічого не відомо. Однак досвідчені веб-майстри використовують попандер трафік для отримання ще більшого прибутку в партнерках. Одночасно слід зазначити, що у арбітражі існує безліч різних джерел, а clickunder/popunder називаються їх окремі формати. Далі ви дізнаєтеся як правильно працювати з ними, а також розмір прибутку.
ЩО ТАКЕ CLICKUNDER ТА POPUNDER ТРАФІК
Отже, клікандер це коли відвідувач заходить на певний ресурс, проводить на ньому деякий час, а після цього клікне на будь-яке місце на сторінці, і його автоматично перенаправляє на сайт казино. При цьому не відіграє жодної ролі місце кліка, адже ця схема у будь-якому випадку спрацює.
А ось попандер це коли відвідувач переходить на сайт, проводить на ньому деякий час, і в якийсь момент на екрані з’являється вікно, але закрити його не можна (на ньому відсутній звичний хрестик). Тому, клацнувши на це вікно, відвідувач такого ресурсу також автоматично перенаправляється на сайт рекламодавця.
НА ЩО ЛЛЮТЬ КЛІКАНДЕР ТА ПОПАНДЕР ТРАФІК
За статистикою клікандер попандер — один із найефективніших форматів в Україні. Найкращих результатів у цьому випадку можна досягти в клікандер трафік гемблінгу, але лише за умови, що ресурс, на якому будуть використані подібні інструменти, є тематичним.
Також popunder та клікандери популярні у беттингу, та деяких інших нішах, але ефективність таких рекламних кампаній все ж таки буде під питанням.
СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯЮТЬ ЗЛИВА З CLICKUNDER ТА POPUNDER НА ГЕМБЛІНГ?
Тепер, коли ви розібралися clickunder що це, саме час дізнатися, скільки можна заробити злив трафік з нього на гемблінг. Сума отриманого прибутку безпосередньо залежить від умов офферу та розумності обраного підходу. Досвідчені арбітражники отримують по кілька тисяч доларів на місяць саме тому, що ллють трафік із клікандерів та попандерів. Новачкам варто розраховувати на скромніші суми на сайті, оскільки і вкласти в рекламу вони зможуть не дуже багато.
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ КЛІКАНДЕР ТА ПОПАНДЕР
Багато арбітражників використовують можливість купити гемблінг трафік на інших майданчиках, збільшуючи цим кількість залучених гравців та загальну суму отриманих комісійних. Серед ключових переваг формату попандерів та клікандерів можна виділити:
- ідеально підходить для широкої цільової аудиторії;
- простість налаштування, що зрозуміла навіть новачкові без досвіду;
- низька вартість запуску;
- немає необхідності виділяти місце під розміщення банера на сторінці, адже краще додати туди корисний контент!
Але ці формати мають безліч явних недоліків:
- така реклама розцінюється як агресивна;
- заборонені у багатьох партнерках;
- заважає користувачеві зануритися в контент на сторінці та відлякує його;
- низька якість трафіку!
Потрібно пам’ятати про низьку конверсію, що є характерною для цих форматів, адже користувача буквально змушують перейти на сайт рекламодавця.