Арбітраж мобільного трафіку – особливості у 2022 році

Вже не новий, але, як і раніше, вигідний напрямок — арбітраж мобільного трафіку, що приносить стабільний прибуток веб-майстру. Якщо ви раніше не стикалися з цим поняттям, але знаходитесь в процесі пошуку нових джерел доходу, тоді продовжите читати даний матеріал. Далі ви дізнаєтеся, що таке мобільний трафік, а також визначте його ключові переваги та особливості.

ЩО ТАКЕ АРБІТРАЖ МОБІЛЬНОГО ТРАФІКУ

Зараз мобільний арбітраж будується на залученні користувачів через програми, соціальні та тізерні мережі на сайти рекламодавців. За статистикою у глобальному інтернеті кількість мобільних користувачів значно перевищує тих, хто підключається з ПК.

Однак не варто забувати і про те, що мобільний трафік це швидкий догляд користувача з сайту через повільний інтернет або його перебої, що призводить до втрати грошей арбітражником. Плюсом мобайла є аудиторія користувачів, що постійно зростає, яка проводить в інтернеті все більшу кількість часу.

ДЖЕРЕЛА МОБІЛЬНОГО ТРАФІКУ

Щоб заробляти на гемблінг та беттінг партнерках, мобільний інтернет трафік має бути цільовим та якісним. Найкращими джерелами трафіку в даному випадку будуть:

  • контекстна реклама;
  • реклама в соціальних мережах;
  • тизерні мережі;
  • біржі пуш-трафіку!

При використанні цих джерел та розумному підході продаж мобільного трафіку не тільки окупиться, а й принесе непоганий прибуток у досить короткий термін. Однак на старті вам потрібно вкласти певний бюджет у рекламу, оскільки без цього лити трафік на оффер не вдасться.

ОСОБЛИВОСТІ МОБІЛЬНОГО АРБІТРАЖУ

Сучасні партнерські програми прагнуть вигідно купити мобільний трафік, поступово відходячи від звичного браузерного трафіку. Це обумовлено доступністю інтернету та наявністю смартфона практично у кожного повнолітнього мешканця України. Незважаючи на вигідні умови, арбітражнику все ж таки варто пам’ятати про деякі особливості даного виду трафіку, багато з яких можна легко перетворити на перевагу. Серед таких:

  • практично повна відсутність блокувальників реклами у браузерах;
  • відсутність банерної сліпоти та втоми від великих обсягів реклами;
  • підвищена сприйнятливість користувача до реклами;
  • дорожче тестування мобільної реклами, ніж десктопної;
  • особливі вимоги до промо-матеріалів!

Крім цього не потрібно забувати, що обравши мобільний трафік арбітраж, ви отримаєте доступ до великої кількості інформації про користувача, яку збирають мобільні браузери. Це дозволить краще визначити інтереси та переваги цільової аудиторії казино або іншої ніші, в якій було обрано оффер.

У ЧОМУ ВІДМІННІСТЬ 3G ТА WI-FI ТРАФІКУ ДЛЯ АРБІТРАЖУ

Тепер ви знаєте мобільний арбітраж, що це, тому можете вже починати шукати вигідні оффери і тестувати різні джерела трафіку. Проте врахуйте, що Wi-Fi трафік дешевший, але не варто чекати на тут хорошу конверсію. Більш комфортний для користувача – 3G дозволяє використовувати прямий білінг операторів, що якісно відрізняється на конверсії.