Арбітраж трафіку у Facebook під гемблінг та беттинг

Щоб заробляти на арбітражі трафіку Facebook, новачкові потрібно уважно вивчити термінологію, а також прочитати правила та обмеження соціальної мережі. У Facebook можна отримувати трафік як білими, так і сірими методами, чим активно користуються учасники гемблінг партнерок в Україні. Але не варто забувати, що багато казино партнерки забороняють використання деяких методів отримання трафіку. Тому варто заздалегідь ознайомитись із переліком діючих обмежень.

ЧОМУ ВАРТО ВИБРАТИ FACEBOOK ДЛЯ ОТРИМАННЯ ТРАФІКУ

Одна з ключових причин уже сьогодні почати лити трафік з Фейсбука — доступ до багатомільярдної аудиторії активних користувачів. Крім цього, можна виділити й інші переваги даного майданчика для отримання трафіку:

  • низький бар’єр входу;
  • доступ без домену та хостингу;
  • реальні витрати – реальна реклама;
  • доступ до трафіку з існуючих сторінок та груп!

Окрім цього, арбітраж трафіку Фейсбук — це ще й можливість налаштувати точний націлення, без проблем знаходячи цільову аудиторію для партнерки.

РЕКЛАМА У ФЕЙСБУК

Щоб отримувати заробіток на арбітражі Facebook, потрібно використовувати рекламовану рекламу. Це — офіційний інструмент соціальної мережі, в якому присутні точні налаштування аудиторії, але водночас досить дорогі кліки. Також потрібно пам’ятати про часті бани рекламних кабінетів та відмови в пропуску оголошень. Основною причиною таких ситуацій є не проходження модерації, коли креативи просто не відповідають правилам рекламної діяльності компанії.

У Facebook підтримують дотримання законодавства та забезпечують високу якість контенту, щоб користувачам не хотілося йти з соцмережі. Але це не заважає учасникам беттинг партнерок і тим, хто працює у сфері гемблінгу досягати поставленої мети за допомогою реклами у ФБ.

ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ У ФЕЙСБУК

Тепер цілком реально отримати високий заробіток на трафіку, використовуючи всі доступні інструменти просування Фейсбук. Крім націленої реклами відмінні результати показують

  • просування групи, сторінки або паблика (збільшення кількості їх передплатників та регулярне наповнення новим контентом з використанням хештегів);
  • активна участь в обговореннях у групах з гемблінг тематикою (рекомендації свого сайту, а також пропозиції вступити до спільноти);
  • реклама в інших спільнотах (паблік або групах)!

Партнерські програми дозволяють використовувати описані раніше інструменти для отримання цільового трафіку, тому продаж трафіку Facebook вже давно безпосередньо пов’язаний з ними.

ЯК ПОЧАТИ ЗАРОБЛЯТИ НОВАЧКОВІ У FACEBOOK

Новачку завжди варто починати з вивчення правил та обмежень обраної партнерки, а також пошуку вигідних офферів. При цьому помилково вважати, що рекламна кампанія у Фейсбук — лише круте зображення та привабливий напис із кнопкою. Будьте готові до постійного тестування нових креативів, адже за умови так можна буде досягти високого доходу в програмі. Завжди робіть мінімум 2 варіанти (прості – різні зображення) і запускайте А\В тестування.