АРБІТРАЖ ТРАФІКУ У СФЕРІ ГРАЛЬНОГО БІЗНЕСУ: ЩО ЦЕ, НАВІЩО ВІН ПОТРІБНИЙ ТА ЙОГО КЛЮЧОВІ ОСНОВИ

Сьогодні гральний бізнес – це не лише створення якісної платформи. Ваше основне завдання – залучити гравців на платформу та знайти робочі способи збільшення трафіку. Це те, із чим доводиться мати справу Україні — з арбітражем трафіку. Арбітраж трафіку пов’язаний із збільшенням кількості відвідувань веб-сайтів та внесення депозитів за допомогою прямих та непрямих коштів. Незалежно від того, чи є ви власником міжнародного онлайн-казино, веб-майстром з Індії або гравцем, який бажає брати участь у партнерській програмі, життєво важливо знати принципи арбітражу та отримувати з них зиск.

АРБІТРАЖ ТРАФІКУ – ЩО ЦЕ ТАКЕ І НАВІЩО ВІН ПОТРІБЕН У ГРАЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Щоб дізнатися, чи ефективний гральний бізнес в інтернеті, можна застосувати показники KPI. Для iGaming основним показником успіху є високий рівень відвідуваності казино, а це означає, що велика кількість гравців відвідують і роблять депозити на веб-сайті. Арбітраж трафіку – це прибуток, який можуть отримати як казино, так і треті сторони або веб-майстри, залучаючи більше трафіку.

ЩО ЦЕ ЗА НІША ТА ОСНОВИ ЇЇ РОБОТИ

Ядро арбітражу трафіку в гемблінг-ніші лежить у партнерських програмах. Вони означають співпрацю між ігровими платформами та третіми сторонами або веб-майстрами, які мають інструменти для залучення більшої кількості гравців на веб-сайт.

Ця співпраця організована за такими схемами:

  • CPA (Cost Per Action) — веб-майстер отримає вигоду від кожної людини, зареєстрованої на веб-сайті. Якість залучених користувачів не береться до уваги. Що менш вигідно для власника казино!
  • CPL (Cost Per Lead) – партнер заробляє на депозиті, внесеному користувачем. Зазвичай він покриває лише початкові депозити. Але деякі кооперації включають кожен кеш-ін!
  • RevShare – клієнт отримує фіксовану частку від доходу казино!

Перші дві схеми часто вибирають веб-майстри. У той час, як власник казино отримує більше прибутку зі схемою RevShare. Коли справа доходить до створення партнерської програми, важливо вигадати кілька варіантів, вигідних як для ігрової сфери, так і для арбітра.

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Перш ніж стати успішним арбітром або власником сайту казино, потрібно чітко розуміти, хто ваша цільова аудиторія.

Ваші цільові користувачі – люди зі стабільним і добрим доходом, які розглядають ігри як спосіб розваги, а не як дохід. Останні будуть дуже обережні зі ставками та депозитом, тому не принесуть великого прибутку. Не забудьте виключити азартних гравців, неповнолітніх та шахраїв будь-якого роду. Усі вони принесуть лише проблеми, а не прибуток.

З ЧОГО СЛІД ПОЧАТИ

Якщо вас цікавить арбітраж трафіку, з чого почати, ось кілька простих кроків:

  • Виберіть партнерську програму казино. Вибирайте лише авторитетні ігрові платформи!
  • Вивчіть їхні пропозиції щодо співпраці. Вибирайте більш вигідні (арбітрам краще за CPA або CPL)!
  • Вирішіть, яким чином ви будете доставляти трафік до казино (контекстна реклама, трафік із соціальних мереж, органічний трафік тощо)!
  • Збирайте прибуток!

Не забудьте уважно вивчити всі пункти, перш ніж заявляти про будь-яку угоду з веб-сайтом закладу. Переконайтеся, що ви отримаєте зиск, а не збитки.

ДЖЕРЕЛА ДЛЯ ГЕМБЛІНГ ТЕМАТИКИ ТА ТРАФІКУ

Ігровий арбітраж може стати вашим основним джерелом заробітку у сфері iGaming. Незалежно від того, чи вирішите ви залучити нових користувачів до контори за допомогою контекстної реклами, соціальних мереж або звичайних засобів, вам необхідно розуміти, як усе це працює, і які проблеми можуть виникнути.

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА — ДОСТУПНА ТА ШВИДКО

Один із найкращих способів отримати вигоду з партнерських програм азартних ігор — використовувати контекстну рекламу. Це короткі слогани, зображення або відео, які веб-майстер розміщує на різних веб-сайтах. Вони призначені для того, щоб привернути увагу відвідувача та привести його на портал майданчика. Користувач натискає та вносить депозит, і на цьому заробляють як партнер, так і власник казино.

ТРАФІК ІЗ СОЦМЕРЕЖ — НАЙКРАЩИЙ СУЧАСНИЙ ВАРІАНТ

Соціальні мережі – це ефективне місце для просування будь-якого бізнесу, включаючи онлайн-казино. Це означає, що ви можете розміщувати посилання, банери, відео та багато іншого в Facebook, Instagram та інших соціальних мережах, щоб залучити більше користувачів.

Проте найчастіше пряма реклама через соціальні мережі може бути заборонена місцевим законодавством. Отже, вам доведеться знайти різні способи просування контенту, пов’язаного з азартними іграми. Наприклад, ви можете створювати історії про свої особисті досягнення у партнерській ігровій зоні та прикріплювати до них посилання.

ОРГАНІЧНИЙ ТРАФІК (ORGANIC) – ЯКІСТЬ АУДИТОРІЇ

Найкращий заробіток на трафіку приносить органічна аудиторія. Це означає, що ви просуваєте партнерську платформу через різні пошукові системи.

Для цього необхідно спочатку створити веб-сайт із пов’язаним контентом або пов’язаний контент на вже існуючих порталах. Потім відповідні фахівці просувають контент з метою появи в перших рядках пошукових систем, щоб цільова аудиторія відвідала конкретну сторінку, а потім перейшла в партнерське казино.

Це найкращий спосіб залучити якісний трафік, який вкладатиме більше та довше залишатиметься у закладі. Але спочатку потрібно вкласти час та гроші. Ви також повинні пам’ятати про законодавчу заборону та використовувати методи маскування, щоб мати змогу просувати ігрову сферу.

Арбітраж трафіку в гральному бізнесі – чудовий спосіб добре заробити як для вебмайстрів, так і для власників казино. Це не якась складна наука, а деякі базові принципи маркетингу та бізнесу, які ви повинні слідувати, щоб заробляти на партнерській програмі, незалежно від того, на чиєму ви боці. Отже, дізнавайтесь більше та залучайте трафік у власне казино чи партнерський клуб без жодних перешкод.