Арбітражник трафіку: хто це та скільки заробляє?
ХТО ТАКИЙ АРБІТРАЖНИК
Розібравшись з тим, що арбітражник це фахівець, який працює з трафіком, приділіть увагу способам залучення клієнтів. Арбітражники можуть настроювати контекстну або таргетовану рекламу, а також використовувати для отримання доходу:
- посіви в соціальних мережах;
- купівлю реклами в інфлюєнсеров/блогерів;
- створювати інтернет-ресурси та «гнати» на них органічний трафік із пошуку, який буде перенаправлений на сайти рекламодавців!
У цьому сама робота будується залежно від цього, які оффери доступні й умов рекламодавців. Деякі фахівці працюють лише з таргетованою рекламою, інші — реалізують комплексний підхід із побудовою вирви продажів.
СКІЛЬКИ МОЖНА ЗАРОБЛЯТИ НА АРБІТРАЖІ
Тепер ви знаєте, що арбітраж трафіку є процес купівлі трафіку на одному ресурсі і перенаправлення на інший, але вже за більшою вартістю. Раніше також згадувалося, що заробіток на арбітражі — прибутковий напрямок діяльності, в якому відсутні обмеження щодо суми максимального доходу. За статистикою фахівці в Україні заробляють від 350$ на тиждень (залежно від досвіду та знань).
ВИДИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАРОБІТКУ НА АРБІТРАЖІ ТРАФІКУ
Отримувати заробіток на трафіку можна декількома способами:
- CPC (виплата за кожен перехід на сайт рекламодавця);
- CPA (оплата за цільову дію на ресурсі);
- CPI (виплати за кожне завантаження програми (казино, наприклад));
- CPL (оплата за ліди (користувачі, які залишили e-mail))!
При цьому рекламні матеріали часто надаються самим рекламодавцем, який також визначає вартість та умови участі у партнерці.
ЯК СТАТИ АРБІТРАЖНИКОМ
Щоб продаж трафіку проходив успішно, новачкам варто пройти спеціалізовані курси чи комплексне навчання. Також можна вчитися по ходу, але в даному випадку є високий ризик зливу бюджету. Врахуйте, що для отримання доходу недостатньо знати, що арбітраж це — заробіток на трафіку.
Спеціалізовані курси дозволять ознайомитись з основами та попрацювати над реальним проектом, не перевантажуючи себе великим обсягом інформації. Має сенс почати з affiliate програм, в яких можна заробити на беттинг і тематиці, або вибрати будь-який інший напрямок (залежно від цільової аудиторії рекламодавця та свого ресурсу). Також подбайте про наявність достатньої суми для старту (на думку досвідчених арбітражників, це – 1200 доларів або більше).