Бібліотека реклами Фейсбук – у чому користь для арбітражника

У 2021 році немає нічого дивного в тому, що бібліотека реклами Фейсбук має попит. Вона дійсно несе користь для всіх користувачів, які хочуть займатися арбітражем і заробляти через просування онлайн-ресурсу в мережі. Недарма команда Facebook довго працювала над тим, щоб будь-який гравець зміг повною мірою відчути всі зміни, які схильні до функціоналу бібліотеки реклами. Доступ до неї відтепер відкритий всім бажаючих. Будь-який користувач відтепер може значно підвищити ефективність роботи свого веб-сайту.

ЩО ТАКЕ ОНОВЛЕНА ​​БІБЛІОТЕКА РЕКЛАМИ ФБ?

Тим, хто хоче дізнатися, що таке бібліотека фейсбук потрібно заглибитись особливо арбітражу. Тому що трафік, який потрібен будь-якому сучасному веб-сайту, може бути як корисним, так і нести негативний вплив на загальну статистику онлайн-ресурсу. Потрібно розібратися в подробицях, як бібліотека реклами Facebook здатна спростити життя багатьом користувачам мережі.

Цей безкоштовний сервіс здатний допомогти в тому, що стосується просування ресурсів в інтернеті, тому що конкуренти будуть фактично помітні як на долоні. Якщо вони роблять якісь особливі методи реклами, то не повинно виникнути жодних труднощів для того, щоб подивитися на їхню співпрацю з різноманітними компаніями за допомогою баз даних Ad Library, де збережені рекламні оголошення за останні роки. Зараз бібліотека реклами ФБ має низку фільтрів, які можна використовувати для просування казино:

  • Додатки – відразу можна зрозуміти, в яких із них варто шукати креативи. Це може бути як Instagram, так і Facebook, Messenger, Audience Network;
  • За різновидом медіа файлів;
  • Згідно з розкладом – можна переглянути базу за конкретний період.

Якщо приділити деякий час на те, щоб освоїтись з подібною бібліотекою, то не повинно виникнути проблем із модернізацією системи affiliate.

ЯК ПРАВИЛЬНО ВИКОРИСТОВУВАТИ БІБЛІОТЕКУ ФЕЙСБУК?

Бібліотека реклами на фейсбук необхідна користувачам, щоб заощаджувати час, намагаючись знайти потрібний товар чи послугу в Інтернеті. Але це лише пряме призначення, якщо говорити про арбітражників і маркетологів, то це насамперед безплатний шанс стежити за діяльністю конкурентів. За рахунок цього сервісу можна автоматично дивитися, коли робилася виплата, просуваються пости, за ключовими словами, і навіть за найменуванням товару.

Існують різні ніші, в яких можна вивчати креативні рішення щодо просування конкретного ресурсу. Не потрібно переживати щодо того, що раптом знадобиться заводити величезну кількість акаунтів у Facebook. Зараз є спеціальний сайт, за допомогою якого можна легко підібрати необхідну кількість профілів швидко. Але скарги, у разі потреби, слід надсилати з тієї сторінки, на якій можна підтвердити особистість власника.

ПЕРЕВАГИ БІБЛІОТЕКИ FACEBOOK ДЛЯ АРБІТРАЖНИКА

Щоб усвідомити, чому Facebook бібліотека реклами настільки затребувана, слід розглянути деякі особливості, якими володіє подібного роду сервіс. Зокрема, можна звернути увагу на загальну кількість оголошень, що є в базі даних AdLibrary – їх понад 12 мільйонів! Україна навіть має окремі категорії на запити, щоб було простіше виділити серед них гемблінг по конкретному регіону.

Оскільки Facebook – це не гра, а соціальна мережа, то вона підбирає запити згідно з перевагами користувачів. Це свого роду персональний фільтр, що підбирає оголошення відповідно до певних інтересів людей. Якщо брати в приклад беттинг, то найчастіше в пошук бібліотеки потрапляють фрази, пов’язані з найменуваннями букмекерських компаній та онлайн казино. На одній сторінці з результатами розміщується близько 5000 оголошень.

ПІДСУМОК

Якщо розглядати, як ця бібліотека впливає на оффери, можна виділити лише позитивні результати. Зараз будь-який партнер онлайн закладу, присвяченого азартним розвагам, може скористатися Ad Library собі на користь. Якщо порівняти з класичними спай-сервісами, то будь-який веб-майстер віддасть перевагу бібліотеці Facebook. Не просто тому, що це набагато популярніший інструмент, але й через функціональність.

Система найчастіше застосовується для збирання важливої ​​інформації для онлайн-ресурсів. Для арбітражників це ідеальна можливість розбавити рутинну роботу декількома важливими фішками, які не потребують додаткових оплат.