E-mail розсилання як джерело трафіку в арбітражі

E-mail розсилання помилково вважається застарілою технологією залучення користувачів у мережі. Арбітражники вважають, що жодного ефекту домогтися такого методу реклами неможливо. Насправді ж, умілий гравець зможе витягти з такого інструменту виключно зиск, варто лише розібратися в особливостях. Тому що e-mail розсилання знає далеко не кожен досвідчений користувач, що вже говорити про новачків, які бажають залучити великий трафік в найкоротші терміни. Потрібно в деталях розібрати, чому email розсилка відіграє важливу роль для цілої індустрії.

EMAIL РОЗСИЛКА ЩО ЦЕ І ЯК ВОНА ДОПОМАГАЄ В РОБОТІ З АУДИТОРІЄЮ В ІНТЕРНЕТІ

Перше, на що необхідно звернути увагу – подібна співпраця, коли компанія використовує у своєму маркетингу таку технологію, як e-mail розсилання, Україна є складовим елементом побудови прямого контакту з клієнтом. Але якщо неправильно підійти до справи, можна швидко відкинути навіть ту аудиторію, яка вже встигла сформуватися раніше. Є кілька завдань, з якими казино чудово допомагає впоратися саме розсилання листів по e mail:

  • Реклама нових проектів та послуг;
  • Прямий контакт із користувачами, які могли забути реєстрацію в онлайн закладі;
  • Підвищення впізнаваності бренду;
  • Унікальні оффери, що пропонують велику оплату;
  • Збільшення загальної конверсії.

Але щоб розсилання справді могло дати позитивний результат, потрібно грамотно налаштувати. Україна та її нинішня законодавча база щодо азартних розваг дозволяє це зробити. Оскільки гемблінг є легальним, то і affiliateпрограми, розсилки офіційно дозволені і з ними не повинно виникнути проблем.

РОБОТА З E-MAIL РОЗСИЛКОЮ ДЛЯ АРБІТРАЖУ

Щоб виплата за такою програмою арбітражу була великою, необхідно звичайно освоїти певну схему роботи. Потрібна база потенційних користувачів беттингпослуг, яким і надсилатимуться електронні листи. Така тема, як сайт з ігровими автоматами та ставками на спорт, буде цікавою насамперед чоловічою аудиторією, на неї і потрібно орієнтуватися. Гра набагато менше цікавить жінок, тому їх профілі варто використовувати тоді, коли основний трафік вже встиг закінчитися.

Найчастіше персональний збір бази користувачів закінчується оформленням цікавого конкурсу, за результатами якого користувачі можуть виграти хороші призи. Програма казино може запропонувати бонусні кошти для слотів та фриспіни. Таким чином, арбітраж трафіку приводиться в дію, тому що користувачами починає управляти азарт, який надалі можна монетизувати, відбивши всі витрати на рекламу.

КЛЮЧОВІ МЕТРИКИ EMAIL-РОЗСИЛКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ТРАФІК

Є кілька основних метрик, на які варто орієнтуватися, коли організовується арбітраж заробітку під будь-який популярний веб-сайт:

  • Open Rate. Партнер одразу бачить, скільки людей відкрили повідомлення. Формула розрахунку даної метрики максимально проста – потрібно взяти кількість відкритих листів, поділити на кількість отриманих та помножити на сто. Тоді буде отримано відсоток OR, який є якісним показником зацікавленості аудиторії;
  • CTR. Цей показник вказує на кількість людей, які, крім перегляду самого листа, клікнули ще й на посилання, що знаходиться всередині. Система враховує активність аудиторії, щоб бачити докладний результат реклами та залучення користувачів;
  • Конверсія. Частка користувачів, які пройшли реєстрацію, перейшовши за посиланням у листі;
  • Відмова. Кількість листів, які так і не були відкриті;
  • Переадресація. Відсоток користувачів, які поділилися листом з іншими;
  • ROI. Метрика, яка вказує на прибуток від Email-розсилки.

Завдяки цим показникам веб-майстер здатний швидко оцінити, наскільки ефективним було залучення трафіку за допомогою розсилки електронної пошти.

ПОРАДИ НОВАЧКАМ ПРИ РОБОТІ З ЕМАЛЬ РОЗСИЛКОЮ

Початківцям одразу треба засвоїти, що легко у цій сфері ніколи не буде. Потрібно завжди вміти чітко зорієнтуватися як залучити користувачів. Слід використовувати всілякі методи, щоб клієнти підписалися на Email розсилку. Серед можливих варіантів – вікна, що спливають на веб-сайтах, рекламні банери, бонусні пропозиції, переадресація з телеграм каналів або інших соціальних інтернет-майданчиків.