Смартлінк – що це і як використовувати в онлайн маркетингу?
Щоб правильно та ефективно просувати проекти в інтернеті, варто зрозуміти, що таке смартлінк. Тому що не кожен гравець знає, що являє собою подібна система. Хоча від неї залежить, наскільки добре буде монетизований трафік. Недаремно вважається, що це досить корисний інструмент для маркетингу. Варто в подробицях розібрати, які особливості має подібне рішення. Є кілька важливих завдань, які допомагають вирішити смартлінк.
ЩО ТАКЕ СМАРТЛІНК І ЯК ЙОГО ЗАСТОСУВАТИ?
Смартлінк це те, що криється в самій назві. Спеціально заготовлене посилання, релевантне користувачеві, під якого було отримано інформацію. Людині пропонується унікальний досвід користувача, залежно від того, які оффери доступні в компанії. Зараз співпраця між клієнтом та компанією виходить на абсолютно новий рівень, оскільки є можливість чітко фіксувати, які переваги отримуватиме відвідувач.
Дуже часто виникають ситуації, в яких рекламні платформи не дозволяють досить гнучко провести настроювання аудиторії. А для того, щоб монетизувати трафік казино, у будь-якому випадку потрібно буде налаштовувати продукт під вимоги клієнта відповідно до країни та підлоги. Саме в таких випадках, на допомогу приходить смартлінк арбітраж, що не вимагає особливих тимчасових та фінансових вливань. Тому що посилання буде здатне самостійно підлаштуватися під аудиторію, показуючи користувачеві той контент, який відповідає його характеристикам.
ПРИНЦИП РОБОТИ СМАРТЛІНК З ФІЛЬТРАЦІЇ АУДИТОРІЇ
Якщо розглядати за якими принципами працює affiliate смартлінк, все насправді досить зрозуміло і просто. План дій, наступний:
- Клік за посиланням з подальшою передачею даних про клік в систему;
- Система аналізує дані користувача з наступним редиректом на сторінку, що просувається;
- Підбирається лендинг залежно від параметрів, яким відповідає користувач.
Смартлінк є тим засобом, який дозволяє легко відфільтрувати аудиторію, показуючи їй різний контент залежно від необхідних характеристик. Недаремно смартлінк партнерки здобули популярність насамперед через те, що вони надають можливість легко підлаштувати контент навіть під такий свіжий ринок, як Україна. У разі успішного виконання всіх умов виплата не змусить себе довго чекати.
ДЛЯ ЯКИХ ЗАВДАНЬ ВІН ПОТРІБЕН І ЯК ЙОГО ВИКОРИСТОВУВАТИ?
Гемблінг – це досить велика тема, в якій важливий регулярний наплив аудиторії на сайт, інакше це може призвести до істотних проблем, пов’язаних з монетизації. Перевага використання смартлінка для такої сфери, як беттінг, полягає в можливості вирішити цілу низку завдань. Серед них не тільки концентрація на трафіку, а й зі скороченням кількість розхідників. Є можливість забути про постійне відстеження ефективності продукту.
Можна сказати, що це персональний менеджер, за роботою якого не слід стежити особисто. Тому казино зможе ефективно функціонувати протягом багатьох років, без жодних проблем. Зараз програма пропонує можливість впоратися з будь-якими проблемами онлайн маркетингу. Можна навіть проводити тести, щоб партнер точно знав, що трафік не буде злитий марно, а справді принесе дохід.
ПАРТНЕРКИ ЗІ СМАРТЛІНКОМ
Потрібно вибирати найпопулярніший варіант партнерок. Зараз є безліч пропозицій, якими непогано було б скористатися. Найадекватніший варіант це зробити – система від таких відомих компаній, як:
- ProfitSocial;
- LosPollos;
- Alfaleads;
- Clickdealer;
- Armorica.
Будь-який веб-майстер хоча б раз чув про існування таких партнерок, скористатися якими можна незалежно від часу доби та конкретного розташування бізнесу.