Як лити на беттінг вертикаль із соцмереж: огляд для новачків

Серед арбітражників беттинг партнерки користуються високою популярністю, оскільки в них можна легко заробити непогану суму грошей і навіть отримувати прибуток довічно. Щоб досягти успіху в даному напрямку, потрібно знати, що таке беттинг, а також вміти лити цільовий трафік на оффер. Нагадаємо, що беттінг це одна з основних вертикалей в арбітражі, в якій працюють веб-майстри, які знають, де шукати шанувальників ставок на спорт та кіберспорт. При цьому проблем із пошуком ЦА точно не виникне, оскільки спортивний беттінг залишається одним із улюблених видів розваг серед жителів України.

ДЖЕРЕЛА ТРАФІКУ ДЛЯ БЕТТИНГ-ОФФЕРІВ

Розібравшись беттинг, що це таке, можете сміливо приступити до вивчення умов доступних офферів. Однак не забувайте, що кожна беттінг партнерка хоче бачити результат від подібної співпраці, тому ви повинні спочатку розуміти, звідки литимете трафік для обраної партнерки. Незнання можливих джерел трафіку позбавить вас можливості отримати бажаний заробіток на беттинг.

ВЛАСНИЙ МЕДІА-ПРОСТІР

Щоб беттинг вертикаль перетворилася на джерело стабільного доходу, має сенс створити власний медіа-простір. Це може бути група ВК, канал Телеграм або сторінка в іншій соціальній мережі. Також чудово працюють канали в Youtube, куди ви додаватимете різні прогнози та огляди топових букмекерських контор. Лити трафік у цьому випадку буде досить легко, головне — надавати безкоштовні якісні прогнози за реєстрацію за вашим посиланням. Тому вам потрібно відмінно розбиратися в спорті та прогнозах, або ж робити фейкові прогнози, але в даному випадку потрібно бути готовим до швидкого потрапляння вашого медіа до чорних списків.

ЗАМОВНА РЕКЛАМА

Ще один спосіб, який дозволяє більшість партнерок за ставками на спорт – рекомендована реклама в соціальних мережах. Це може бути таргентована реклама, але це заняття не для новачків, оскільки за подібну рекламу облікові записи швидко блокують. Крім цього можете використовувати нативну рекламу у блогерів, але не кожен із них захоче просувати беттинг, або ж вартість реклами виявиться відверто завищеною.

СПАМ НА ІНТЕРНЕТ-МАЙДАНЧИКАХ

Спам на тематичних майданчиках – один із найдешевших способів, за допомогою якого можна отримати достатню кількість трафіку. Спосіб дозволяють партнерські програми, а для його застосування зовсім не обов’язково добре розумітися на ставках або вміти складати прогнози. Вашим основним завданням буде публікація інформації із прямими посиланнями, які нададуть букмекерські партнерки. Вибирайте майданчики з чоловічою аудиторією – машини, спорт, цитати про бізнес, наприклад. Головне у цій справі — креативний підхід.

ПІДСУМОК

Наразі партнерські програми букмекерських контор та гемблінг партнерки пропонують вигідні умови співпраці, завдяки чому веб-майстри можуть генерувати непоганий дохід. Створіть власні медіа або використовуйте інший спосіб, щоб лити якісний трафік на вибраний оффер.