Як лити на гемблінг за CPL (Cost per Lead) моделі?
Вебмайстер постійно шукає нові можливості для заробітку. Тому не дивно, що сьогодні популярність CPL-моделі стає все більш затребуваною. CPL – це модель маркетингу, де вебмастер може отримати дивіденди за залучення кожного нового клієнта. Таку модель часто використовують у арбітражі трафіку. Допомога вебмайстра стає неоціненною у проведенні рекламних кампаній, коли потрібно швидко привернути увагу аудиторії до нового продукту.
ЩО ТАКЕ CPL?
Що таке cpl? Це форма співпраці, що набирає популярності, в рамках якої учасник партнерської програми повинен залучати лідів на сайт рекламодавця. Раз ми вже торкнулися ще один термін, то слід розповісти про його значення. Лід – що це таке у маркетингу? Під лідом мають на увазі певну цільову дію, яка потрібна рекламодавцю. Наприклад, від клієнта можуть очікувати на реєстрацію, поповнення рахунку або початок ставок.
ОСОБЛИВОСТІ ПАРТНЕРКИ CPL
Схема співпраці cost per lead має особливості. Насамперед вебмайстру потрібно вибрати партнерську програму, яка для нього виглядає найпривабливішою. Наступною дією стане вибір відповідного формату cpl. Сьогодні найчастіше використовуються SOI та DOI.
SOI або формат single-opt-in передбачає виконання цільової підтвердженої дії лише один раз. Клієнту не потрібно проводити додаткові маніпуляції. Наприклад, його завданням буде реєстрація без необхідності поповнювати рахунок або проходити верифікацію.
DOI оффери припускають співпрацю за моделлю double-opt-in. Як випливає з назви, тут доведеться мотивувати гравців виконати відразу кілька дій на сайті рекламодавця. Звичайно, досягти поставленої мети стає значно складніше, але рекламодавець отримує більше гарантій того, що гравець не залишить беттінг через кілька днів. Арбітражник може отримати значно соліднішу суму за участь у програмі за форматом double-opt-in. Зазвичай для цього потрібно залучити гравця, який не лише проходить реєстрацію, а й поповнює депозит.
ПРИНЦИП РОБОТИ МОДЕЛІ COST PER LEAD У ГЕМБЛІНГ НІШІ
Так як cpl маркетинг є зручною схемою для заробітку, то про неї слід поговорити в деталях. Як відбувається співпраця між казино та вебмайстром? Спочатку рекламодавцю необхідно сформувати оффер, і навіть підготувати рекламні матеріали.
Останні використовують вебмайстри, які вибрали гемблінг як нішу для залучення нової аудиторії. Партнерська програма буде приносити виплати в момент, коли користувачі переходять за вказаним банером або посиланням, після чого має відбутися очікувана дія.
ЯК ПІДВИЩИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ CPL?
Щоб зробити модель cost per lead ефективнішою, необхідно розглянути методи оптимізації. Наприклад, для цього часто використовують такі програми:
- Google Tag Manager;
- Google Analytics;
- Google Optimize!
Обов’язково слід прописати певну комерційну мету, а також уважно стежити за відгуком статистики на певні дії із залучення гравців. Партнерка в Україні буде ефективною лише у тому випадку, якщо вона зможе привернути увагу цільової аудиторії. Вебмайстру слід бути уважним при формуванні контекстного оголошення, щоб воно виявилося цікавим для гравців. CPL однаково вигідна і для вебмайстра, і для рекламодавця, а можливості для заробітку в рамках схеми винагороди досить широкі.