Як підвищити ROI в арбітражі беттінг трафіку?

Зараз не так багато людей знають про ROI, що це, хоча для професіоналів, це один з головних показників успіху конкретного закладу. Наразі гравець для казино на вагу золота. Тому що конкуренція в ніші дуже велика і треба вміти працювати з аудиторією, щоби був постійний наплив нових користувачів. Тільки в цьому випадку можна досягти необхідних результатів.

Розібратися в тому, що таке ROI насправді буде не так складно, як здається на перший погляд. Потрібно для початку зрозуміти, що взагалі являє собою дану метрику в CPA-маркетингу.

ЩО ТАКЕ ROI?

Якщо коротко розбирати що є ROI, це показник, з допомогою якого можна розрахувати повернення вкладених у розкрутку грошей. Будь-який сучасний сайт має орієнтуватися на цей показник. Щоб зрозуміти який ROI вважається хорошим, достатньо витратити відносно небагато часу, тому що можна умовно розділити сам ROI на дві нижчі метрики:

  • ROMI;
  • ROAS.

Співпраця з професіоналами з просування казино або будь-якого іншого сайту присвяченого азартним розвагам передбачає такі показники. ROMI – це окупність інвестицій у маркетингу. Ті, хто розуміє ROI як рахувати, відразу можуть помітити, наскільки ефективним є маркетинг і як він допомагає розподілити наступні вкладення. Можна сміливо сказати, що він свідчить про відношення доходу від маркетингових зусиль до маркетинговим затратам.

А ось показник ROAS – це дещо інше. Будь-яка програма повинна враховувати рентабельність витрати грошових коштів на рекламу. Зазвичай, таким чином розраховується ефективність витрат на рекламну кампанію за допомогою груп оголошень в Інтернеті. Будь-яке співробітництво з соціальними мережами включає такий показник.

ЯК РАХУВАТИ ROI?

Щоб зрозуміти, як вважається ROI, потрібно подивитися на цю метрику, як на показник доходу за допомогою оффера. Україна – це регіон, в якому індустрія азартних розваг поки що тільки зароджується і не можна порівняти з рівнем заходу, тому треба розуміти, що будь-яка гра може сприйматися користувачам як новинка. Отже, потрібно дуже старанно працювати над тим, щоби отримати належний трафік.

Партнерка передбачає розрахунок ROI згідно з досить простою формулою – від доходу забирає витрати і все це ділиться на витрати, помножені на сто відсотків. Дохід партнерська програма розраховує, як прибуток отриманий просуваючи оффери. А за витрати беруться всі виплати, які були виконані протягом усієї рекламної кампанії.

ЩО ВПЛИВАЄ НА ROI В АРБІТРАЖІ?

На ROI арбітражу в такій тематиці, як гемблінг впливає практично все, що можна собі уявити:

  • Вибір правильної мережі CPA;
  • Залучення креативів;
  • Швидкодія веб-сайту;
  • Якісна робота Call-центру;
  • Час, витрачений на просування.

Всі ці фактори в тому чи іншому вигляді впливають на успіх, з яким просуватиметься конкретний сайт. Персональний оффер потрібно грамотно підбирати відповідно до потенційної аудиторії користувачів. Інакше програма може виявитися неефективною.

ЯК ЗБІЛЬШИТИ РОІ?

Щоб партнер міг значно збільшити ROI, необхідно вибирати не тільки популярний варіант CPA-мережі з великою кількістю апрувів. Потрібно стежити за тестуванням нових креативів, щоб система могла легко скопіювати лендинг на швидкий хостинг. Також слід потурбуватися, щоб веб-майстер зміг адаптувати веб-сайт під мобільні пристрої. У неефективний час оффер краще відключати від реклами. Як би це парадоксально не звучало, але для арбітражу це лише піде у плюс.