Як працювати з рекламними мережами чи краще залишатися наодинці?

Перед тим, як приступати до просування будь-якого проекту, необхідно усвідомлювати, яку кількість коштів доведеться витратити на його просування. Тому що, знаючи, що таке рекламні мережі та заздалегідь плануючи свої витрати, можна не сумніватися, що вдасться значно скоротити свої витрати. Зараз це одна з найвигідніших пропозицій серед існуючих на ринку. Освоїтися зможе будь-який гравець, що вже говорити про професіоналів, для яких арбітраж є цілком нормальним явищем.

НА ЩО ЗВЕРНУТИ УВАГУ ПРИ ВИБОРІ?

Щоб трафік був якомога якіснішим, необхідно дуже серйозно підходити до вибору рекламної мережі. Самостійна робота ніколи не зможе помітити співпрацю зі справжніми професіоналами. Але рекламні мережі зможуть виявитися ефективними лише у тому випадку, якщо підбирати дуже добре. Є кілька порад, яким рекомендується слідувати:

  • Початок із тестової закупівлі. Найпростіший і очевидніший спосіб впоратися з вибором хорошої мережі – використання тестової закупівлі, яку Україна надає рекламні мережі в даний момент. Вона передбачає невеликий обсяг трафіку – до 1000–3000 установок. Принцип роботи є максимально простим, тому навіть новачкам не буде важко розібратися;
  • Відстеження трендів. Потрібно обов’язково тримати руку на пульсі, щоб належним чином контролювати ситуацію. Рекомендується вибирати кращі рекламні мережі, в яких агрегується трафік з різних джерел. Потрібно виставляти ліміти установки різними каналами;
  • Грамотний розрахунок. На даний момент рекламні мережі це індивідуальне рішення. Краще шукати персональний сервіс, ніж працювати з кількома мережами одночасно.

Якісно відстежувати роботу одразу кількох мереж практично неможливо. Тому варто підбирати лише найкращу з найкращих Affiliate, яку зараз можна собі дозволити.

МЕТОДИ ОПЛАТИ – ЯКІ З НИХ НАЙВИГІДНІШІ?

Зараз існує велика кількість методів оплати, які використовуються у рекламованій рекламі. Потрібно розглянути найпопулярніші моделі рекламної мережі, які використовуються зараз.

CPC – ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДУ ОПЛАТИ

CPC це здебільшого оплата за кліки. Зараз така програма найчастіше використовується при просуванні за допомогою соціальної мережі. Україна є відповідним регіоном для такої рекламної кампанії. Можна швидко отримати статистику конверсії всіх лендингів, а також запустити рекламу в обмежені терміни. Проста прогнозованість – це ще одна причина, чому необхідно звертати увагу на такий метод оплати реклами. Вартість трафіку казино може бути вказана одразу.

CPM – ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДУ ОПЛАТИ

CPM це саме те, на що необхідно звернути увагу в першу чергу, коли потрібна чітка виплата в мінімально короткі терміни. Головне завдання з якою справляється така модель реклами – підвищення впізнаваності бренду. Якщо потрібно рекламувати сайт, то можна сказати, що це найефективніший варіант для цих цілей. Серед переваг, якими має подібне рішення, можна відзначити підключення для виконання будь-якої мети рекламної системи. Будь-яка гра може отримати друге життя завдяки простій оцінці вартості одного контакту для рекламної кампанії, спрямованої на популяризацію бренду. Знижується загальна вартість просування.

CPV – ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДУ ОПЛАТИ

Оффери з методом оплати CPV – це чудовий варіант оплати за перегляди. Найчастіше такий метод зустрічається у разі запуску відеореклами в таких сервісах, як Facebook і myTarget. Можна гарантувати, що популярний сервіс зможе гарантувати оплату за перегляди конкретного ролика. Можна сказати, що це надійний партнер, із яким можна працювати.

ФОРМАТИ ОГОЛОШЕНЬ

Гемблінг – це той напрямок, в якому можуть застосовуватися різні формати оголошень. Система передбачає такі варіанти, як:

  • Карусель. Просування через кілька посилань в оголошенні;
  • Універсальний запис. Можна розмістити запис із будь-якими вкладеннями;
  • Реклама особистої сторінки. Веб-майстер може настроїти просування профілю або запису на стіні;
  • Запис із кнопкою. Заклик користувача до дії, купівлі чи прочитання інформації;
  • Реклама із сайту. За допомогою реклами можна збільшити трафік, підвищивши відвідуваність сайту;
  • Мобільний додаток. Реклама ресурсу за допомогою програми для iOS або Android.

Під будь-яке казино можна підібрати відповідний формат оголошень незалежно від потреб конкретного закладу.