Як використовують клоакінг в арбітражі трафіку?

Майже кожен другий прибутковий оффер відповідає чи навіть суперечить правилам топових бірж, що з наявністю діючих заборон деякі тематики та інших обмежень. Тому все частіше арбітражники використовують клоакінг в арбітражі, щоби пройти модерацію в рекламних мережах. Далі ви зможете дізнатися більш детально про цей спосіб обходу обмежень та оцінити, наскільки виправданий такий ризик.

ЩО ТАКЕ КЛОАКІНГ

Варто зазначити, що клоакінг – це унікальний спосіб розподілу трафіку, який дозволяє показувати різний вміст сторінок різним відвідувачам. Наприклад, боти та модератори бачитимуть «білий» лендинг, який повністю відповідає вимогам, що діють. Водночас цільова аудиторія бачитиме трафік, який порушує заборони.

ПРИНЦИП РОБОТИ КЛОАКІНГУ

Сам клоакінг максимально простий у розумінні. Наприклад, коли відвідувач відкриє сайт вибраного казино, тоді він побачить версію користувача. Дана технологія призначена для поділу всіх відвідувачів на два потоки з метою отримання бажаного результату та, щоб уникнути блокування.

ЧОМУ ВИКОРИСТОВУЮТЬ КЛОАКІНГ В АРБІТРАЖІ

Ключовим фактором високої популярності даної системи в арбітражі трафіку є можливість проходження модерації по офферах, що порушують актуальні правила рекламних майданчиків Facebook, Інстаграм або Adwords. Крім цього арбітражник зможе приховати вже готові зв’язки, які приносять прибуток, від конкурентів та персоналу партнерки, купуючи при цьому оффери з джерел, заборонених правил обраних майданчиків.

МЕТОДИ КЛОАКІНГУ ПРИ АРБІТРАЖІ ТРАФІКУ

У гемб лінгу та беттінгу клоакінг є цілим набором окремих елементів:

  • safe page (для модераторів);
  • money page (сторінка з поточною пропозицією або редирект на посилання партнера);
  • спеціалізоване ПЗ!

Тут виникає і головна проблема — необхідність миттєвого визначення модераторів і ботів обраних систем.

КЛОАКІНГ ЗА ДОПОМОГОЮ ТРЕКЕРІВ ТРАФІКУ

Розібравшись з тим, що клоаку це справді ефективний спосіб досягнення поставленої мети, зверніть увагу на додаткові способи її створення. Одним із найбільш затребуваних залишаються трекери. Сервіси дозволяють отримувати в режимі реального часу актуальну статистику на основі даних із рекламних та CPA-мереж.

Вибір трекерів досить великий, що дозволяє легко підібрати для себе найбільш оптимальний варіант. Але врахуйте, що рекламні мережі вже навчилися помічати заміну через редирект, тому потрібно використовувати нові трекери (із вбудованою зміною потоків).

ЯК ВИКОРИСТОВУВАТИ КЛОАКІНГ БЕЗКОШТОВНО

Щоб продаж трафіку пройшов успішно за рахунок використання системи клоакінгу, необхідно мати певну суму, яку ви зможете внести на рахунок обраного трекера. Деякі з них мають безкоштовну пробну версію, з якої варто почати знайомство з даною системою. Цей варіант використовують багато арбітражників України, переходячи на інший трекер після закінчення пробного періоду.