Як виявити аудиторію для гемблінг офферів

У gambling вертикалі просувають онлайн-казино та інші подібні майданчики. На гемблі можна непогано заробити, якщо побудувати грамотний зв’язок. Головне знайти джерела якісного трафіку, а також вдало вибрати модель оплати.

ВИДИ ГЕМБЛІНГ ОФФЕРІВ

Сучасні гемблінг партнерки за моделлю оплати діляться на кілька видів. Більшість гемблінг офферів представлені такими моделями:

  • CPA — оплата цільової дії: внесення депозиту, реєстрація, активність;
  • CPL — оплата залучення;
  • RevShare — відсоток від прибутку з рекламодавця (загалом 30-70%)!

Також казино партнерки України пропонують гібридні моделі оплати, в яких поєднуються умови CPA та RevShare. При цьому не варто вибирати варіанти з максимальною оплатою за ліда, тому що в даному випадку партнерка накладе масу обмежень на кшталт трафіку, креативу та ГЕО.

ДЕ ШУКАТИ ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ

Насправді проблем із пошуком трафіку для гемблінгу немає, статистика показує, що основні гемблери – це чоловіки віком від 25 до 75 років. Цільова аудиторія традиційно ділиться на 3 основних сегменти (за віком), а серед хайроллер можна виділити значну кількість жінок.

СПОСІБ МИСЛЕННЯ ГРАВЦЯ

Перед тим, як почати лити гемблінг трафік, вивчіть спосіб мислення та мотивацію гравців. Тут цільова аудиторія буде відрізнятися від тієї, яка потрібна для беттінг партнерки. Умовно всіх гравців можна розділити на: шукачів легких грошей, любителів яскравих емоцій та тих, хто прийшов до казино, щоб заробити. Партнерські програми рідко платять за гемблерів першої категорії, тому варто звернути увагу на тих, хто готовий грати досить довго, вкладаючи власні кошти. Такі гравці мають середній достаток та приходять у казино, щоб відпочити після робочого дня. Вони рідко грають по-крупному, але стабільно відвідують майданчик кілька разів на тиждень.

МОТИВИ ГРАВЦЯ

Перш ніж зливати трафік на оффер у сфері гемблінгу, слід визначитися, з якими користувачами необхідно провести активну роботу. Основні мотиви ЦА – це:

  • самотвердження;
  • пізнання;
  • нестача емоцій у реальному житті!

При цьому багато арбітражників орієнтуються на інтереси цільової аудиторії, спливаючи у соціальних мережах та сайтах із розважальним контентом.

ДЖЕРЕЛА ТРАФІКУ

Основними джерелами трафіку для партнерки будуть: контекстна реклама, органіка, соціальні мережі, клікандери, попандери, дорвії. За якістю найкращим вважається органічний трафік, але для його отримання потрібно витратити чимало часу на оптимізацію та наповнення свого сайту.

Соціальні мережі відмінно підходять для СНД-трафіку (Вконтакте, Однокласники, Мій Світ і локальний TikTok), а Youtube, Facebook, Instagram, Reddit, Twitter, Pinterest, TikTok або Snapchat – для бурж-аудиторії. При цьому в першому випадку потрібно наголошувати на можливості заробітку, а для буржа — на задоволенні від самої гри. Але не варто забувати про обмеження щодо джерел трафіку, які встановлює кожна партнерка самостійно.